آیا کسی هست مرا از این خواب بیدار کند؟؟؟ خواب من بغض

 دارد...

"احتمال گریستن من بسیار است"

۱۱ نظر:

حامد گفت...

از آینه بپرس نام نجات دهنده ات را

متین گفت...

"نه،من هرگز نمی نالم.
قرن ها نالیدن بس است.
می خواهم فریاد کنم.
اگر نتوانستم،سکوت میکنم.
خاموش مردن بهتر از نالیدن است.

فاطمه گفت...

به من میگن فاطی از خاب بیدار کن! انقدر خوب بیدار میکنمممممم!!!
پاشو ببینم! پاشششششششششششششششششششششو!!!
گریست مریست یعنی چی دیگه؟؟؟
ای بابا!

شادی دستیار فاطمه گفت...

بیدارششششششووووووووو!
بیدادادادارشووو...
منم میشم دستیارت فاطمه.دوتایی تاثیرش بیشتره!

مریم مینایی گفت...

شما هرکدوم تنهایی یه سطل آب خنکین!!
الان خوبم... خوبِ خوب!

ناشناس گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
سهراب گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
بهاره قلي زاده گفت...

من ميدونم شما بيدارين

شما بايد بيدار باشين و بيدار بيمونين

شادی گفت...

خانوم مینایی
دوستم 5شنبه 1389/10/9
مرد...

سیاوش گفت...

ترسیدم

مارمولک گفت...

ولی واقعاًراست می گم مُرد...